Hej och välkommen till min blogg.
Denna blogg kommer att handla om mig och mina psykiska problem och hur jag försöket att överleva.

torsdag 2 september 2010

Vart tog dagarna vägen?

Whaaat? Vart tar alla dagar vägen? Varför minns jag inte dagarna för?
Jag: Älskling, hon svarar nog inte för att hon är säkert jätte bakis.
Älsklingen: Varför skulle hon vara det för?
Jag: Vi var ju på middag med henne igår och hon skulle ju ut till krogen sen?
Älsklingen: Älskling, Det var i lördags, det är onsdag idag.
Jag:....

Förstår ni var jag menar? I förrgår var en härlig dag för att jag tog percing i naveln! Mwuhaha. Härligt. Får man vara fin får man lida pin. Det som är 'pin' nu är väl att tvätta såret morgon och kväll och det svider. Uch.. Men snyggt blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar