Hej och välkommen till min blogg.
Denna blogg kommer att handla om mig och mina psykiska problem och hur jag försöket att överleva.

lördag 28 augusti 2010

Uppföljaren om mina problem, typ.

*Jag sover dåligt, när jag lägger mig ligger jag bara vaken och min hjärna tänker åt mig, när jag väl somnar vaknar jag tidigt på morgonen, och kan inte somna om.
*Jag glömmer bort viktiga saker, som t ex idag hade jag totalt glömt att det enda jag hade ätit var tidigt på morgonen ett vitt bröd med mjölk, jag märkte av att jag var hungrig när jag nästan svimmade i affären.
*Det känns som om när minsta lilla sak förändras i en person så har jag gjort något fel, jag frågar fall jag har gjort något osv när det egentligen enbart kan betyda att typ personen är trött, eller lite hungrig, eller smsar osv.

Jag kanske fortsätter en annan dag, ska försöka sova. :)
P.s Ge gärna tips om hur man kan sova bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar