Hej och välkommen till min blogg.
Denna blogg kommer att handla om mig och mina psykiska problem och hur jag försöket att överleva.

torsdag 12 augusti 2010

Nothing to say

Jag är väldigt dålig på att upptadera, men det är för att jag aldrig längre har något vett att skriva om, några tips om vad ni vill att jag ska skriva om uppskattas.
Snart börjar skolan igen och då börjar terapin igen. Jag börjar skolan nu på måndag och terapin börjar på tisdag. Vad fan ska jag prata om? Jag vet inte vart jag ska börja. Jag ska nog låta honom ta över samtalet och låta han leda det. Eftersom jag har ingen aning om vad jag ska prata om så blir det lite svårt för mig.
Vart ska jag börja? Vart slutade vi?
Gahh.. Nåväl, får väl vänta och se.

Jag lägger upp en dikt som jag skrev för några dagar sedan.

Jag vill vara fri,
Fri från ångestkänslor
Fri från paniken när det blir för mycket människor
Fri från att jag blir orolig för minsta lilla sak
Fri från att vara rädd, fri från mörkret
Jag vill leva i frihet från mörkret, jag vill ha lyckliga vågor inom mig, jag vill kunna vistas i samma rum som fem personer är i, jag vill vara modig nog att testa mina egna gränser, jag vill vara modig nog att acceptera livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar