Hej och välkommen till min blogg.
Denna blogg kommer att handla om mig och mina psykiska problem och hur jag försöket att överleva.

torsdag 15 april 2010

Jag ser en framtid.

Förut såg jag ingen framtid alls. Jag såg en framtid med döden. Men innan döden kom, så fanns det bara rakblad och blod.
Men nu ser jag faktiskt en framtid med min pojkvän. Jag ser framtiden med honom så fort jag ser honom. Jag ser våra barn, alla våra djur vi kommer att ha, jag ser att vi båda har ett jobb och speciellt av allt... Jag ser att jag mår bra.
Jag ser att jag skrattar, jag ser att jag ler, jag ser att mina ögon mår bra. Det betyder väl att själen mår bra? Lyckan strömmar genom min kropp så fort jag ser mina barn. Jag vaknar på morgonen och istället för att klaga över ångest klagar jag över att det regnar ute och jag måste ut med hundarna i alla fall. Det är sådant jag vill klaga på. Inte på ångesten och mitt dåliga mående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar