Hej och välkommen till min blogg.
Denna blogg kommer att handla om mig och mina psykiska problem och hur jag försöket att överleva.

måndag 12 april 2010

Men jag hade faktiskt vänner

Jag mådde som sagt väldigt dåligt då under tiden jag gick hos BUP som jag har skrivit, men jag hade faktiskt vänner också, vänner som brydde sig om mig. Jag har en vän som jag har känt sen trean, hon mådde inte heller bra, men vi fanns där för varandra ständigt Men efter halva sexan så flyttade jag och min familj ca 2 timmar bort från henne. Och våran kontakt låg ständigt på en skör tråd, det gör det fortfarande ibland, ibland har vi världens bästa kontakt men ibland sviker det. Och det är då vi måste vara som starkast.

I den nya staden träffade jag också många nya vänner, men det fanns en enda speciell tjej. Vi kom varandra mycket nära. Hon mådde inte heller bra. Men vi fanns där för varandra hela tiden, jag sprang till henne varje morgon, och många gånger så lindrade hon om mina skärsår... Men det var inte därför jag sprang till henne på morgonen, hon var extremt (och är fortfarande) väldigt morgontrött och jag ville ju inte vara ensam i skolan så jag fick pusha på henne. Ibland blev hon irriterad på det, undra varför. xD Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar